1393-09-12 10:27
4484
0
6690

فیلم/ جشن و پایکوبی در دانشگاه علوم پزشکی در آستانه اربعین !

در همایشی که شب گذشته توسط کانون گردشگری آبرون در دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار شد صحنه های نامتعارفی از اختلاط دختران و پسران همراه با موسیقی غیر مرسوم در ایام عزای آل الله اجرا شد که صحنه های تاسف برانگیزی را در آستانه اربعین حسینی رقم زد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رهیاب، در همایشی که شب گذشته توسط کانون گردشگری آبرون در دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار شد صحنه های نامتعارفی از اختلاط دختران و پسران همراه با موسیقی غیر مرسوم در ایام عزای آل الله اجرا شد که صحنه های تاسف برانگیزی را در آستانه اربعین حسینی رقم زد.

در این مراسم که به نام معرفی اقوام و قومیت های مختلف برگزار شد بخشهایی از موسیقی قومیت های مختلف اجرا شد که این اجرای موسیقی با کف و سوت حاضران همراه بود.

همچنین ، همانگونه که در فیلم مشخص است این مراسم به صورت مختلط برگزار شده که این موضوع نیز جای تأمل دارد.

ایجاد بسترهایی برای تحریک دانشجویان به اقدامات نامتعارف در دانشگاه قطعا گناه نابخشودنی از طرف مسئولین زیربط می باشد که می بایست توسط دستگاه های نظارتی فورا پیگیری شود.

در حالی که خیل عظیم عاشقان حسینی(ع) از خوزستان با پای پیاده به سوی کربلا عازم هستند و مردم این استان در جهت تعظیم شعائر حسینی(ع) از هیچ خدمتی دریغ نمی کنند برگزاری چنین برنامه هایی در دانشگاه جای تامل دارد.

بخش اندکی از برنامه فوق صرفا جهت آگاهی مخاطبین محترم در لینک زیر منتشر می شود:

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.